dimarts, d’octubre 20, 2009

Blowin' in the wind

Aquest any m’ho estic muntant bé per Barcelona! Aquest darrer cap de setmana, juntament amb en Ricard –company de feina d’estiu i gran amic- vam pujar al Nord de Catalunya a fer windsurf. Vàrem rodar entre Roses i L’escala, i vam navegar a Sant Pere Pescador. Feia Bastant de vent i hi havia onetes bones ( vaig navegar amb 4,2 i 83l per a qui interessi). Després a Barcelona vam baixar de Canyelles fins Sant Andreu amb longboard (skate). Costa per avall durant una bona estona, tot sigui per anar de costat!
Es cap de setmana anterior vaig baixar al sud, al delta de l’Ebre. Vaig quedar 3 dies a dormir a can Carlos que viu per allà. També molt guapo, i molt més natural. Vam poder fer windsurf i amistats. I a més vam poder veure planxes i veles de sa temporada 2010 perquè va passar per allà en Lalo Goya, un pro, i mos ho va mostrar. Ah, i vam ésser allà on es va rodar es videoclip de U2, uno, dos, tres, catorsse; un camp de dunes guapíssim, un desert a petita escala.
Ara, aquest cap de setmana estarem pendents des vent, i es que ve a cercar esclata-sangs, bé, bolets, que per aquí ho agafen tot.
Unes fotos:






















2 comentaris:

Tomeu ha dit...

A sa segona foto sembla que hi hagués un tornado, jeje!

angeltotti20 ha dit...

tomeu, què és açò que fumes?