dimecres, de desembre 16, 2009

Jo proposo...

A vegades tenc idees que me semblen molt bones però despres veig que només m'agraden a jo. S'altre dia, per exemple, vaig comentar a nes des pis avam si anàvem a acampar durant ses vacances però no va acabar de quallar, massa fred (tota sa raó, però es veu que m'agrada patir).
Bé, lo que proposo és anar un dia d'excursió (com diu s'enquesta) i un altre dia anar a qualque platja del nord a fer-la neta. Què trobeu?
De pas convido a qualsevol visitant des bloc a que s'apunti. Fa uns anys amb els escoltes vam estar arreplegant plàstics durant un matí a Cala Mica i vam treure més de 250kg.

5 comentaris:

Tomeu ha dit...

Estic d'acord, només falta dir dia

David ha dit...

Molt bé! Jo trob que aquest Nadal no tenc dentista, Tomeu... En principi qualsevol dia em va bé. Mos haurem de posar d'acord. Es 29 queda descartat,no?

Tomeu ha dit...

Per jo, sí

angeltotti20 ha dit...

Jo vull torrada es dia de s'excursió, sinó no vindré a fer net cap platja....

Anònim ha dit...

m'agrada! i més encara anar a fer ent una platja! i torrada... m'opòs a que torrem a s'arena, jo almanco no en manjaré si torram a s'arena! jaja MIR