dimarts, de maig 24, 2011

Aquest poble és una merda

Menorquins i menorquines

jo no vos vull espantar

però no puc aguantar

aquesta pudor a sentines.

No basten ses cortines

per tapar ses latrines

quan has anat a cagar.


El president ha anunciat

que s'ha romput sa tuberia

i l'ha deixat empastifat,

com que no sabia que faria,

ha afinat sa punteria

i amb prou fermesa així ha rallat:


Es tub ha fet una esquerda

quan momare estava asseguda,

es veu que no ha anat alerta

i no ha propiciat moguda

i l'hi ha quedat tota sa muda

empastifada de merda.


Sa caca ha fet un viarany

i ses meves ties, mesquines,

ho han provat de tapar amb un pany

però han quedat negres com a mines,

així que farem com antany

i, entre tots, cavarem latrines.


Faig saber que a partir d'avui

es vàter pot quedar enterrat

i l'únic que jo ara vull,

i ho dic de veritat,

es que podeu escriure a un full

que a ca vostra hau de fer un forat.


No fa falta emprar els dits,

podeu agafar un càvec.

Però no quedeu atordits

si hau de cagar ajupits

com sa postura d'un ànec,

però recordau que ells tenen pit

i no els hi penja es mànec.


No passa res si sa fava

vos refrega un poc pen terra,

l'àvi meu me contava

que era pitjor anar a la guerra,

'çò es fa net amb un poc de bava,

que es fineta i no s'aferra.


Amb el cas de les femelles

no hi veig cap impediment,

s'únic que me ve a sa ment

és que siguin molt velles

i enterra toquin igualment

si els hi pengen ses mamelles.


Ara mos ham d'organitzar

i no fer cap pas en fals.

Per si tots no em podeu escoltar,

no passeu pena, jo m'alç:

es pa ja no el podeu comprar,

perquè es forn serà ara de calç.


Noltros repartirem sacs,

així també feim bones obres,

però per torcar-vos ses sobres

haureu d'emprar parracs.

Així i tot, son coses vostres

i qui vulgui podrà emprar macs.


Si esteis farts de sa caca

no hi ha cap impediment,

només hau de clavar una estaca

i es femater vindrà corrents,

que igual que es de sa vaca,

s'adob és bo pes creixement.


Avui l'amo m'ha telefonat

per xerrar açò dels cagons

i en haver-ho acordat

ham fet nombres redons,

i també m'ha assegurat

que si pot omplir bidons

amb tot lo arreplegat

en s'estiu tindrem melons.


Com que és un problema d'antes

he rallat amb s'arquitecte

i pels pisos de vàries plantes

no tenim cap projecte.

Així que potser t'afecta

si caguen dalt i no et decantes.


De moment es clavegueram

es veu que no té solució

i els experts calculam

que només surt una porció,

i jo ho veig amb emoció,

senyal que no passàvem fam,

i és que com a batle man

i aquesta és sa meva funció.


Només vos deman paciència

que açò és qüestió de temps

i amb al·lotes i pretendents

tingueu un poc de resistència

si teniu qualque ocurrència

si no voleu sortir corrents.