diumenge, de juny 05, 2011

Se m'ha acabat el gas

El títol sona metafòric però no ho és. Se m'ha acabat la bombona de gas. Com que men vaig aquest dimecres, he pensat que no sortia a compte anar a cercar-ne una altra, que pesa i val durus. Així que ahir vaig improvisar un fogó rudimentari per a menjar-me dues hamburgueses, que no valia la pena tirar-les.
Vaig agafar una olla i hi vaig posar quatre papers.
Després vaig veure que n'havia de posar poc, i anar afegint-ne, que una estona vaig passar pena -com a mínim- per a què em tornessin la fiança.


Després només era qüestió de posar la paella amb les hamburgueses damunt, vigilant de que el foc respirés. També ho vaig tapar amb una altra paella per aprofitar la calor.

I finalment...Un sopar de dalt de tot! I una olor a torrada que trob que devia arribar als vesins.

8 comentaris:

albert mir ha dit...

ho ets un crack

Àngel L. ha dit...

jajajaja quines endemeses!!

Tomeu ha dit...

Joer tiu... com t'ho apanyes per menjar, jejeje

rafel ha dit...

D'aqui a el ultimo superviviente!

Toni F ha dit...

jaja, k bo. Sort que no havies de fer arros, perquè ente que bull s'aigu i tot..

Àngel L. ha dit...

Gas, Gas, Gas-Gas-Gas-Gas!!

http://www.youtube.com/watch?v=3jVc8coAUhc

mir ha dit...

jaja deu qeu fort... jaja Ets un personatge!

esclarmonde ha dit...

you've always been the best, i knew that :) amazing!