dijous, d’abril 23, 2009

Coses que m'han passat

Bones! Avui a Barcelona no és festa però com si ho fós. De bon matí he anat a llegir a la Barceloneta i encara no havia estirat sa tovallola i ja m’han ofert dues cervessas beer i un masaje massage! Van a tope.
Després me n’he anat cercar es dorsal per sa “cursa del corte inglés”, i les rambles estaven petades, açò vol dir ( ehh...què vol dir??) idò, vol dir 15 persones per metre quadrat o més. Massa gent. I sa qüestió és que m’han donat es dorsal i una MEDALLA DE LA CIUTAT AL MÈRIT ESPORTIU sense haver corregut. Avam si en fer sa carrera me fan una estàtua.




Ah, i demà matí men vaig a cercar porcs senglars. :-D
David

2 comentaris:

Tomeu ha dit...

Mira que anar a una carrera de 12 Km, si quan vam anar a correr fins a la Barceloneta vas quedar rebentat ja no tenies foces ni per tornar cap a casa, es que... jejeje

David ha dit...

eh eh eh.... no me piquis..!! jejej
En Tomeu està en baixa forma, no veis que encara no s'ha apuntat a sa cursa... Si vols ti pots apuntar, jo he vist videos que n'hi ha que van amb cotxets amb es fill. Jo te puc menar si vols! :-)