divendres, de novembre 13, 2009

Avui, furonant, he trobat una vinyeta que vaig fer a principis des curs de l’any passat. En aquells dies que en Toni estava aprenent sa tècnica correcta de natació, en Tomeu mos explicava ses reaccions químiques de totes ses coses possibles que hi pogués haver a ca nostra i en Cabrit s’aixecava a les 12 des migdia, vaig fer aquest dibuixet ben senzill.
Si qualcú vol fer personatges, vinyetes o un còmic sencer, ho pot fer a través d’aquest enllaç, és molts senzill: www.bitstrips.com
Jo no em vaig atrevir a incloure'm.
* Si algú es sent ofès per ses imatges, no li escuro els plats.

3 comentaris:

Tomeu ha dit...

jaja, que bo, feia molt que no el veia a sa vinyeta aquesta

angeltotti20 ha dit...

Alaaa! He vist fantasmes més morenos que en Cabrit xDD

DeSi ha dit...

jajajajajja
molt bo es comentari de n'àngel!