diumenge, de novembre 15, 2009

Es CUC

Escoltant Gamma Ray, he vist una piràmide de paper de plata penjada a sa paret d'una cotxeria. He vist en Pau molt torrat explicant somnis eròtics. He vist en Toni dissimulant sa castanya que duia. He vist alcohol dins una panera d'espart (de ses d'anar a cercar esclatasangs). He vist tantes coses que no me'n record, millor escoltau voltrus lu mateix i me contau què veis:



S'ha d'acabar açò de "cualquier tiempo pasado fue mejor", aquest any mus ham de superar, a veure si colqú en pensa una de bona per fer es dia des cuc. Jo propòs que mus posem una màscara de "V" tots.

6 comentaris:

rafel ha dit...

Deu si quins records es dia aquell!! En Pau i sa frase més bona que ha dit en sa seva vida...xupamela!! jajajajaja
Jo lo que propòs es que aniguem a nedar a Cala Galdana en pilotes i faguem una competició de avam a qui se li arrufa més xDDDDDDD, o podem combinar sa idea d nangel i sa meva i anar nedar en pilotes pero amb sa màscara de "V".

Unknown ha dit...

Jo açò de mascares de V, m'ha agradat pot estar bé, es problema és com mus bebem s'alcohol? ens hauriem de treure sa mascara.
Bonu jo anirè pensant per si me'n ve colquna de bo per fer pes cuc.

David ha dit...

Àngel, jo necessit que m'expliquis com és una màscara de ve baixa...

angeltotti20 ha dit...

Joder què no has vist "V" for Vendetta?
Idò sa màscara que duu es tiu....

David ha dit...

AAhhh.. Ja ho entec. hehe

Cabrit ha dit...

Que bo aquell cuc!! De sa panera d'espart no me'n record però.

Sa màscara que vaig dur jo per carnaval ho és un poc "V"