diumenge, de maig 24, 2009

Cursa del Corte Inglés

Un bon diumenge m'he aixecat a les 7:30h, he berenat i he escurat. En Tomeu i N’Àngel cabrit han berenat i ham partit cap a Plaça Universitat. Es metro anava ple de corredors. Allà mos ham trobat amb n’ Àngel i a n’Esequiel, un company de classe que no es de nom Ezequiel.
Quan estàvem tots junts ham vist un corredor en pilotes, amb dos collons! Xanu-xanu ham anat fent camí cap a sa sortida. En Cabrit i en Tomeu han fet de reporters i ham quedat d’acord per trobar-nos en acabar sa carrera.
Érem 57.100 i picu corredors, entre ells hi havia cans que també duen dorsal, porcs i gallines. No mos ham pogut col•locar gaire bé per sa sortida i des de que han donat es “sus” fins que ham passat per sa línia de sortida hauran passat un o dos minuts.
En general sa carrera era mala de córrer perquè hi havia moltíssima gent. Era un zig-zag continu, però així ha estat distreta. A sa pujada de Montjuïc sa gent s’ha començat a “dissipar un poc” i es corria un poc més tranquil – una tranquil•litat molt relativa així i tot- en ser dalt ham entrat a s’estadi Lluis Companys, i ha començat sa baixada. Després una estona més de pla i cap a Plaça Catalunya on hi havia sa meta. No sabem sa classificació, però tant m'és quedar es 1.482 com es 27.476, són nombres massa grossos.







































En acabar, en Tomeu m'ha cenvençut per anar a correr es 100m llisos. Els he corregut amb n'Anibal, un molt bon homo que he conegut allà mateix. M'ha demanat si la volia correr amb ell, ham fet quatre bromes, i m'ha mostrat a sortir amb es tacos.
Ell també havia corregut sa cursa.




6 comentaris:

Tomeu ha dit...

Enga va, sa pròxima m'apunt!!! =D

rafel ha dit...

Putes m'hauria agradat fer sa carrera aquesta! Com a que havieu de correr?


P.D:Havieu d'anar amb sa camiseta d quevoldir!!!!CRISTO!!

David ha dit...

Jaja, si lo de sa camiseta ho ham pensat quan ham acabat. Ham decidit que l'any que vé duriem una bandra amb sa mosca! jeje. Avam si és ver.
Bé i no has corregu sa cursa però farem sa travessia cal Mitjna-Cala Galdana!!!:D

rafel ha dit...

jajajaja ido la feim amb sa camiseta de quevoldir i matam dos pájaros de un tiro!! O millor encara, dos moscas de un tiro!xD

Cabrit ha dit...

Ei, si vos hi fixau, quan arriba en David, s'speaker diu: "Bona marca pel David!" pero no ho deia a tothom a n'açò, sa gent no solia baixar des 14...
(David t'estic deixant bé eh! no te queixaràs!)

David ha dit...

Oh!! Avui te faig es sopar!