dimarts, de maig 26, 2009

Viatget a Cantabria

Divendres matí vaig anar a classe amb la sorpresa que un bon company me va brindar per anar a passar es cap de setmana a Cantabria o Euskadi amb la seva autocaravana a fer surf, evidentment no vaig necessitar meditar massa la meva resposta, que per moltes coses que un tengui que fer, lo primer és lo primer. Vaig anar a cercar quatre coses a casa i cap al nord de sa península s’ha dit. Vam anar a cercar un amic seu a Terrassa i cap a fer carretera, 9 hores de camí, a les 22h arribàvem a Arenillas una platja ben polida aprop de Bilbao (al costat de Laredo), i vam passar sa nit allà, Dissabte ens vam llevar de bon matí amb ànims de fer un banyet, vistes ses perspectives a Arenillas vam anar a una platja més oberta més cap a Cantabria a veure si entrava alguna oneta surfejable i vam anar a parar a Berria, amb la sort o la desgracia que vam trobar un quartillo de ona que no donava molt de joc però que era surfejable quan entraven les series grans. I així ens vam passar el dissabte fent un bany de 2 o 3 hores el matí i un altre el capvespre, i la resta fent es xubec, llegint, mirant alguna pel•lícula, bevent vinet i fent unes vacances un poquet adelantades. Diumenge ses previsions no eren gaire millors que les de dissabte i en vista de s’ èxit cap a mig matí vam tirar cap a una platja encara més a l’oest, a Ajo , on les ones eren igual de petites que dissabte però com havíem vingut a lo que havíem vingut qualsevol cosa era bona per espassar sa gana, així que allà vam fer un sessió de despedida abans de tornar cap a Barcelona i començar de nou sa nostra estimada rutina. En general un molt bon cap de setmana diferent i que tot i que les onades no van estar massa al nostre favor (segons les previsions dilluns començava a millorar la cosa), però com al Cantàbric no és el Mediterrani vam poder fer alguna cosa. I desitjo a en David i en Llorenç que d’aquí poc aniran cap allà que xalin molt, que segur que serà així i ja explicareu per aquí s’experiència. Vos deix algunes fotos. Una abraçada ben forta a tothom.

Toni Florit.

Anònim ha dit...

Wep ses fotos m'han sortit davant de tot, quan dugui un poc més de bagatge per es blog anaré corregint aquets errors.

David ha dit...

Segur que si que xalam si! Tinguessim aquesta caravana ja seria mel. Tot arribarà,no? jeje

Toni F ha dit...

jaja sisi arribarà només es questió de esperar.

Cabrit ha dit...

Jo esperaré idò! no fris...xD