divendres, de maig 29, 2009

IEEE!! Avui que és es darrer dia de feina, després de 6 mesots seguits,i he decidit fer una entrada, i així, de pas, puc passar un poc s'estona, que encara m'hi queden 5 hores.
Aquest cap de setmana mun anam as port! Que en mir celebra que ha acabat examens, i jo m'he solidaritzat amb ell, i a "regañadientes" també m'hi he apuntat. Tot sigi per es amics.
I açò, dilluns començ feina nova, i millor. Tot es dia a sa platja... veure femelles... anar per la mar...veure churris...submarinisme... veure dones...
Per si algú vol venir a fer una visita, seré a cala galdana, i si algú no me vol veure, pues...seré a cala galdana xD

Per cert, amb en David tenim dues excursions planejades, una és fer una travessia nadant des de Cala Mitjana fins a Cala Galdana. I s'altre és una excursió a una cova que es diu sa cova d'Algaiarens. Fa poc vaig veure que hi havia un article a on posava que s'hi havien trobat pintures rupestres.
Ja direu si vus apuntau a qualcuna d'aquestes.

I de pas posaré es video en es que aconseguesc es meu récord actual d'apnea, 15,1 metres de profunditat. Avam si aquest estiu puc millorar-lo, es meu objectiu són es 20...avam com anirà...si vus animau a fer un poc d'entrenaments, m'ho deis, que jo m'hi apunt!!!

3 comentaris:

David ha dit...

Ei Fel! Jo alomillor dia 10, just arribi a Menorca, comenci feina. Quan sepis quin dia lliure tens, m'avises i, si me deixen triar alomillor puc agafar es mateix ( un dia marginal tipus dimarts, dimecres). Per tal de fer aquestes excursionetes, ja val la pena! jeje.

Tomeu ha dit...

Jo m'apunt a s'agost a fer apnea!!!
Ja quedarem de qui allà!
=)

Cabrit ha dit...

Ei! jo m'apunt a sa cova!
Lu de sa travessia...alumillo en velomar o ço...que un cabrit nedant de Cala Mitjana a Cala Galdana no sé si ho passaria gaire bé...açò sí, seria notícia!

Ei Fel! així m'agrada, intentant superar es record de 5 metros en 5 metros! jajaja bonu, 4'9! jejej

Fins prest!